Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění – Bc. Hana Chmelíková
Bc. Hana Chmelíková
Diplomová práce
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Public Relations as a Tool of Companies to Build Positive Public Opinion
Anotace:
Public relations je velice aktuální téma pro všechny firmy operující v dnešním hyperkonkurenčním prostředí. Každá firma by měla dbát na budování pozitivního obrazu v myslích svých stálých i potenciálních zákazníků stejně dobře, jako na budování kladných vztahů se zástupci mediálních subjektů. První část diplomové práce má za úkol shromáždit již zjištěná fakta týkající se problematiky public relations …víceAbstract:
Public Relations is very actuall topic for all companies operating on nowadays hypercompetiton environment. Every single company should care about building a positive image in minds of the current and allso potential customers, as well as building positive relations with representatives of media entity. The main aim of the firts part of the thesis is to collect factas, that has already been previously …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l30mr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Veřejné reakce podniků na krizové situace
Petr Škvařil -
Veřejná reakce společností na krizové situace
Nikola Franková -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Příprava obcí I. stupně na krizové situace
Lenka Špinarová -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak