Jan Demuth

Bakalářská práce

Marketing maloobchodu

Retail Marketing
Anotace:
Práce se zabývá marketingem maloobchodu v České republice, se zvláštním zaměřením na in-store marketingové nástroje a aktivity. Cílem práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů v konkrétní maloobchodní prodejně. Touto zvolenou prodejnou je potravinový supermarket Billa. V první části práce jsou na základě odborné literatury představeny jednotlivé relevantní marketingové nástroje a zároveň i …více
Abstract:
This thesis is about the situation of retail marketing in Czech republic, with a special focus on in-store marketing instruments and activities. The goal of this work is to evaluate the application of these marketing instruments in a specific retail store. This chosen store is supermarket Billa. The first part of the thesis is offering theoretical base for in-store marketing activities and also presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Hana Chylíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30851