Ing. Yvonne Mahdalová

Bachelor's thesis

Životní cyklus produktu vybraného podniku

The life cycle of a product of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma „ Životní cyklus produktu vybraného podniku" je stanovení strategie pro další vývoj společnosti i nabízených služeb. Teoretická část práce stručně představuje jednotlivé životní fáze produktu, nejpoužívanější marketingové strategie a popisuje metody použité v praktické části práce. Praktická část práce pomocí analýz ověřuje předpoklady obdržené od vedení sledované společnosti …more
Abstract:
The aim of the baccalaureate thesis “The life cycle of a product of selected company“ is to determine a strategy for the development of selected company and offered services. Theoretical part of the thesis introduce briefly particular stages of the life cycle of a product, most used marketing strategies and describe methods used in the practical part of the thesis. The practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta