Diagnostika dětské kresby u dětí s tělesným postižením v mateřských školách – Mgr. Hana Janurová
Mgr. Hana Janurová
Bachelor's thesis
Diagnostika dětské kresby u dětí s tělesným postižením v mateřských školách
Diagnostics of childrens drawing in childrens with physicaldisability in a preschool
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo na základě speciálně pedagogické diagnostiky kresby od dětí předškolního věku s tělesným postižením zjistit úroveň obsahové a formální stránky kresby Diagnostika vycházela z teoretických kapitol, kde jsem se zaměřila na charakteristiku vybraných tělesných postižení. Ta jsem vybírala na základě postižení, která měly děti, jejichž kresby jsem hodnotila. Poté jsem se zaměřila …moreAbstract:
The aim of this thesis was to determine the level of content and formal site of drawings on the basis of specifically pedagogical diagnostic of drawings from pre-school-aged children with disabilities. The diagnosis was based on the theoretical chapters where I focused on the characteristic features of selected physical disabilities. These were chosen in accordance with the disabilities from which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xmndo/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Kresebný projev lidské postavy u žáků s mentálním postižením
Petr Krátký -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Kresba postavy v předškolním období
Pavlína HANÁKOVÁ -
Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole
Ester OSTÁRKOVÁ