Diagnostika dětské kresby u dětí s tělesným postižením v mateřských školách – Mgr. Hana Janurová
Mgr. Hana Janurová
Bakalářská práce
Diagnostika dětské kresby u dětí s tělesným postižením v mateřských školách
Diagnostics of childrens drawing in childrens with physicaldisability in a preschool
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo na základě speciálně pedagogické diagnostiky kresby od dětí předškolního věku s tělesným postižením zjistit úroveň obsahové a formální stránky kresby Diagnostika vycházela z teoretických kapitol, kde jsem se zaměřila na charakteristiku vybraných tělesných postižení. Ta jsem vybírala na základě postižení, která měly děti, jejichž kresby jsem hodnotila. Poté jsem se zaměřila …víceAbstract:
The aim of this thesis was to determine the level of content and formal site of drawings on the basis of specifically pedagogical diagnostic of drawings from pre-school-aged children with disabilities. The diagnosis was based on the theoretical chapters where I focused on the characteristic features of selected physical disabilities. These were chosen in accordance with the disabilities from which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xmndo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Kresebný projev lidské postavy u žáků s mentálním postižením
Petr Krátký -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Kresba postavy v předškolním období
Pavlína HANÁKOVÁ -
Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole
Ester OSTÁRKOVÁ