Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě – Mgr. Petr MARVAN
Mgr. Petr MARVAN
Master's thesis
Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě
Promotional activities of environmental subjects in the Czech Republic and in the world
Abstract:
Ekologické problémy nabývají na důležitosti. Je proto třeba, aby byly komunikovány co nejširší veřejnosti, která by se v ideálním případě měla aktivně podílet na řešení těchto pro-blémů. Existuje velké množství ekologických organizací, ale komunikují efektivně? Měly by něco ve své komunikaci změnit? Jak by mohla vypadat efektivní komunikační kampaň?Abstract:
Environmental problems have become more important. It is necessary to communicate them to the public, who ideally should actively participace on solving them. There exist many environmental organizations, but do they communicate efectively? Should they change the communication? How should the effective communication campaign look like?
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Accessible from:: 20. 4. 2007
Identifier:
4954
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
- Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARVAN, Petr. \textit{Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/70492v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARVAN, Petr. Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká