Alžběta Smetanová

Bakalářská práce

Využití neurovědy v marketingu s přihlédnutím k etice

Application of neuroscience in the field of marketing in relation to ethics
Anotace:
Bakalářská práce Využití neurovědy v marketingu s přihlédnutím k etice se zabývá aktuálním tématem neuromarketingu a jeho etických aspektů. Nejprve vymezuje neurovědu jako disciplínu, na jejímž základě se neuromarketing konstituuje, a poté definuje pojem neuromarketingu včetně jeho stručné historie. Následně práce obsáhle pojednává o praxi využití poznatků neurovědy pro komerční účely, počínaje základními …více
Abstract:
The bachelor thesis Application of neuroscience in the field of marketing in relation to ethics focuses on a current topic of neuromarketing and its ethical aspects. Firstly, it describes neuroscience as a discipline which lays the foundation for neuromarketing. Consequently, it defines the term neuromarketing and briefly summarizes its history. The thesis continues with a thorough examination of practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Miroslav Vacura

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50533

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi