Veronika Jasanská
Diplomová práce
Jsme svobodní vůči reklamě
Are we Free against the Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se orientuje na vývoj a analýzu reklamy a trhu v současné společnosti, a to zejména v České republice. Zabývá se prostředky reklamy, marketingovými technikami, které působí na danou cílovou skupinu a celou společnost.Analyzuje svobodu volby jednotlivce vůči marketingové reklamě. Rovněž se zaměřuje na psychologické determinanty jednotlivce a vlivy, které na něho působí. Poskytuje náhled …víceAbstract:
This thesis is focused on development and analysis of advertising and market in contemporary society, especially in the Czech Republic. The work deals with the advertising and marketing techniques, which operate on the target group and the individual society. It´s analyze individual freedom of choice versus marketing advertising. The thesis is also focused on the psychological determinants of individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedoucí: MTh. Václav Umlauf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jasanská, Veronika. Jsme svobodní vůči reklamě. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk-občanská nauka
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy
Název
Vložil
Vloženo
Práva