Veronika Jasanská
Master's thesis
Jsme svobodní vůči reklamě
Are we Free against the Advertisement
Abstract:
Diplomová práce se orientuje na vývoj a analýzu reklamy a trhu v současné společnosti, a to zejména v České republice. Zabývá se prostředky reklamy, marketingovými technikami, které působí na danou cílovou skupinu a celou společnost.Analyzuje svobodu volby jednotlivce vůči marketingové reklamě. Rovněž se zaměřuje na psychologické determinanty jednotlivce a vlivy, které na něho působí. Poskytuje náhled …moreAbstract:
This thesis is focused on development and analysis of advertising and market in contemporary society, especially in the Czech Republic. The work deals with the advertising and marketing techniques, which operate on the target group and the individual society. It´s analyze individual freedom of choice versus marketing advertising. The thesis is also focused on the psychological determinants of individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Accessible from:: 29. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2012
- Supervisor: MTh. Václav Umlauf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jasanská, Veronika. Jsme svobodní vůči reklamě. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / český jazyk-občanská nauka
Theses on a related topic
-
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights