Bc. Aneta Šindelářová

Diplomová práce

Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku

Perception of marketing communication in the selected company
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Cílem této práce je zhodnocení marketingové komunikace v podniku Jaromír Horký a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část práce se věnuje představení podniku a analýze jeho marketingové komunikace, k čemuž bylo …více
Abstract:
The thesis is focused on the Perception of Marketing Communication in the Selected Company. The aim of this thesis is evaluation marketing communication in the company named Jaromír Horký and its perception by consumers. The introductory part of the thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The second part of the thesis is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šindelářová, Aneta. Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku