Bc. Jiří Cieluch
Master's thesis
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Customer service in the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných aspektů zákaznického servisu ve zvolené společnosti a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Ke zpracování diplomové práce jsou použita primární data získaná vlastním sběrem i sekundární data získaná z interních materiálů zvolené společnosti. V úvodní části diplomové práce je provedeno …moreAbstract:
The diploma thesis aims to evaluate the current state of selected aspects of customer service in the selected company and on this basis to subsequently propose measures for their streamlining through analysis. Primary data obtained by their collection as well as secondary data obtained from internal materials of the selected company are used to process the diploma thesis. A summary of the important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/dzicl/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Vojtěch Malátek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Celiaci jako zákaznický segment ve stravovacích zařízeních
Nikola Čedíková -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Analýza akvizičního procesu u vojenského útvaru
Adam Kovařík -
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu ve vybrané firmě
Jana Jirkalová -
Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.
Petra Kešnerová -
Analýza a návrh optimalizace informačního systému využívaného při procesu prodeje ve společnosti 2P SERVIS s.r.o.
Lukáš Pajma -
Racionalizace procesu balení stírátek ve společnosti TNS SERVIS s.r.o.
Martina Hulínová