Bc. Jiří Cieluch

Master's thesis

Zákaznický servis ve vybrané společnosti

Customer service in the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných aspektů zákaznického servisu ve zvolené společnosti a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Ke zpracování diplomové práce jsou použita primární data získaná vlastním sběrem i sekundární data získaná z interních materiálů zvolené společnosti. V úvodní části diplomové práce je provedeno …more
Abstract:
The diploma thesis aims to evaluate the current state of selected aspects of customer service in the selected company and on this basis to subsequently propose measures for their streamlining through analysis. Primary data obtained by their collection as well as secondary data obtained from internal materials of the selected company are used to process the diploma thesis. A summary of the important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Vojtěch Malátek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management