Mgr. Martina VEVERKOVÁ

Master's thesis

Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.

Communications channel of market B2C in Co. Barum Continental
Abstract:
Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. …more
Abstract:
Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers. In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign. In practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10587

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VEVERKOVÁ, Martina. Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.