Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o. – Mgr. Martina VEVERKOVÁ
Mgr. Martina VEVERKOVÁ
Master's thesis
Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.
Communications channel of market B2C in Co. Barum Continental
Abstract:
Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. …moreAbstract:
Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers. In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign. In practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10587
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEVERKOVÁ, Martina. \textit{Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/70r5hw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEVERKOVÁ, Martina. Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Finanční analýza podniků Alu spol. s r. o., Pik spol. s r, o, a Uni spol. s r. o. na bázi účetních výkazů
Michael Krampl -
Finanční analýza společností SEMAG spol. s r.o. a Penam, a.s.
Martina Stuchlíková