Diverzita žáků v málotřídní škole z pohledu učitele – Mgr. Zuzana Vařejková
Mgr. Zuzana Vařejková
Master's thesis
Diverzita žáků v málotřídní škole z pohledu učitele
Diversity of Students in a Teachers Point of View in One-Room School
Anotácia:
Tématem magisterské diplomové práce je diverzita žáků v málotřídní škole z pohledu učitele. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a empirické. Teoretická část představuje tři základní okruhy témat – diverzitu ve škole, inkluzivní vzdělávání a učitele v inkluzivní škole. Empirická část se skládá z metodologického postupu a výsledků výzkumného šetření. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem …viacAbstract:
The theme of this thesis is diversity of students in a teachers point of view in one-room school. The paper is divided into two parts: theoretical and empirical. There are three important topics presented in the theory – diversity in schools, inclusive education and teachers in inclusive school. The empirical part of the thesis consists of a methodological process and a presentation of the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/is2t1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Každodennost vědění imigrantů: Spirituální a kulturní diverzita v edukaci
Markéta Sedláková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka