Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta – Bc. Petra Halámková
Bc. Petra Halámková
Bachelor's thesis
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Value for customers and the attributes of oils for passenger cars
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnotou pro zákazníka z hlediska její všeobecné charakteristiky různými autory. Jsou zde popsány přístupy, které charakterizují hodnotu vnímanou zákazníkem jako multidimenzionální koncept. Dále jsou vymezeny také dimenze, v kterých zákazník vnímá hodnotu. Obdobně jsou popisovány modely hodnoty pro zákazníka. Dále jsou uvedeny atributy hodnoty pro zákazníka a je diskutován …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the value for the customer in terms of its general characteristics by different authors. It describes the approaches that characterize the value perceived by customers as a multidimensional concept. Further, there is defined the dimension, in which the customer perceives the value. Similarly, models are described by the value for the customer. The attributes of value …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2010
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALÁMKOVÁ, Petra. \textit{Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2010. Available from: https://theses.cz/id/70wcuj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Halámková, Petra. Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Tomáš Opplt