Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta – Bc. Petra Halámková
Bc. Petra Halámková
Bakalářská práce
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Value for customers and the attributes of oils for passenger cars
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnotou pro zákazníka z hlediska její všeobecné charakteristiky různými autory. Jsou zde popsány přístupy, které charakterizují hodnotu vnímanou zákazníkem jako multidimenzionální koncept. Dále jsou vymezeny také dimenze, v kterých zákazník vnímá hodnotu. Obdobně jsou popisovány modely hodnoty pro zákazníka. Dále jsou uvedeny atributy hodnoty pro zákazníka a je diskutován …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the value for the customer in terms of its general characteristics by different authors. It describes the approaches that characterize the value perceived by customers as a multidimensional concept. Further, there is defined the dimension, in which the customer perceives the value. Similarly, models are described by the value for the customer. The attributes of value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halámková, Petra. Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Tomáš Opplt