Strategie značky na trzích umění a kulturního dědictví – Petra Hanušová
Petra Hanušová
Diplomová práce
Strategie značky na trzích umění a kulturního dědictví
Brand Strategy in the Art and Cultural Heritage markets
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aspekty tvorby značky na trzích umění a kulturního dědictví. Analyzuje chápání kulturních produktů, značky a procesů jejího budování v kontextu marketingu institucí spravujících kulturní statky. Zabývá se fenomény a okolnostmi vzniku značek základních uměleckých produktů a jejich vztahu k procesům brandingu kulturních institucí. Na základě rozboru praktických příkladů …víceAbstract:
The master's thesis is focused on aspects of brand building in the art and cultural heritage markets. It analyzes the understanding of cultural products, a brand and a process of building a brand in relation to institutions managing a cultural property. The thesis examines the phenomena and circumstances related to basic artistic products brand creation and their relation to cultural institutions' …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2011
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Radka Johnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Protection of Cultural Heritage in International Criminal Law
Ivan RYŠKA -
Marketing atraktivity kulturního dědictví
Adéla Gerišerová -
Branding těles klasické hudby v České republice
Michaela Gereová -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
Židovské muzeum v Praze - role brandingu v muzejní praxi
Barbora Hlubková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich