Petra Hanušová

Diplomová práce

Strategie značky na trzích umění a kulturního dědictví

Brand Strategy in the Art and Cultural Heritage markets
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aspekty tvorby značky na trzích umění a kulturního dědictví. Analyzuje chápání kulturních produktů, značky a procesů jejího budování v kontextu marketingu institucí spravujících kulturní statky. Zabývá se fenomény a okolnostmi vzniku značek základních uměleckých produktů a jejich vztahu k procesům brandingu kulturních institucí. Na základě rozboru praktických příkladů …více
Abstract:
The master's thesis is focused on aspects of brand building in the art and cultural heritage markets. It analyzes the understanding of cultural products, a brand and a process of building a brand in relation to institutions managing a cultural property. The thesis examines the phenomena and circumstances related to basic artistic products brand creation and their relation to cultural institutions' …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2011
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Radka Johnová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23386