Vzdělávání žáků na SOŠ s psychickým onemocněním – Mgr. Hana Procházková
Mgr. Hana Procházková
absolventská práce studenta CŽV
Vzdělávání žáků na SOŠ s psychickým onemocněním
Education of secondary school pupils with mental illness
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání středoškoláků s duševním onemocněním. V první teoretické části se věnuji obecně vzdělávání žáků s duševním onemocněním na středních školách. Cílem teoretické části je definovat pojmy vztahující se k duševním onemocněním. V praktické části jsou uvedeny tři kazuistiky, které jsou navrženy metodou kvalitativního výzkumu prostřednictvím polo …víceAbstract:
This final thesis focuses on the issues with education of high school students, with mental illnesses. In the first theoretical part, I'm focusing on education of students with mental illnesses in high schools. The goal of the theoretical part is generally defining concepts relating to mental illnesses. In the practical part, there's three case studies, which are designed with the method of qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Hana. \textit{Vzdělávání žáků na SOŠ s~psychickým onemocněním}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/70zur1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Active participants or passive patients? Representation of problems in Czech mental health policy and their effects on the subjectification of people with mental illness
Miroslava Janoušková -
Informovanost studentek středních škol o prevenci onkogynekologických onemocnění
Kristýna PĚNICOVÁ -
Using a coursebook and supplementary materials to teach grammar to teenagers
Jana Vérostová -
Using Authentic Literature with Teenagers
Petra Rozbrojová -
Teaching Teenagers Speaking: Developing Communicative Skills
Kristina Gaálová -
Semantic Changes of English Loanwords Used in the Speech of Czech Teenagers
Karolína FRAINŠICOVÁ -
The ways how teenagers learn English language outside of the classroom
Nikol SKŘEPSKÁ -
What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.
Kateřina GIBSON