Bc. Rudolf Burda

Master's thesis

Implementace PBR workflow pro herní prostředí

PBR Workflow Implementation for Game Environments
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Physically Based Renderingu a moderních přístupů pro tvorbu videoherních prostředí. Metoda PBR se snaží replikovat chování světla v digitálním prostoru na základě fyzikálních vlastností světla v reálném světě.
Abstract:
This master's thesis analyzes Physically Based Rendering and other modern approaches for creating game environments. PBR method simulates light behavior in the digital world based on its real world physical properties.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jan Čejka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics