Implementace PBR workflow pro herní prostředí – Bc. Rudolf Burda
Bc. Rudolf Burda
Master's thesis
Implementace PBR workflow pro herní prostředí
PBR Workflow Implementation for Game Environments
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Physically Based Renderingu a moderních přístupů pro tvorbu videoherních prostředí. Metoda PBR se snaží replikovat chování světla v digitálním prostoru na základě fyzikálních vlastností světla v reálném světě.Abstract:
This master's thesis analyzes Physically Based Rendering and other modern approaches for creating game environments. PBR method simulates light behavior in the digital world based on its real world physical properties.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/btbti/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Čejka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva