Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání – Mgr. Monika Prchalová
Mgr. Monika Prchalová
Diplomová práce
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Inclusive approaches to children with special educational needs in pre-school education
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit možné přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část stručně vymezuje legislativní východiska předškolního vzdělávání v České republice se zaměřením na předškolní vzdělávání, objasňuje inkluzivní vzdělávání a s ním související podpůrná opatření. Dále seznamuje s Rámcovým …víceAbstract:
The Goal of this Dissertation is to determine possible approaches to children with special educational needs in pre-school education. It is devided into practical and theoretical part. The theoretical part briefly defines the legal basis of pre-school education in the Czech Republic, focusing on pre-school education, and explains inclusive education and related support measures. The Dissertation also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ufaz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová