Podnikatelský záměr (plán) – rozšíření podnikatelských aktivit – Bc. Roman Morávek
Bc. Roman Morávek
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr (plán) – rozšíření podnikatelských aktivit
Business Plan - Expansion of Business Activities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na přípravu a realizaci podnikatelského záměru zpracování dřevěného odpadu a výroba ekologického paliva. Součástí záměru je návrh právní formy podnikatelského subjektu, výběr vhodné lokality realizace a marketingová strategie, analýza trhu a finanční plán. Kvalitně připravený podnikatelský plán a jeho kontrola zajistí také dostatečnou likviditu a vysokou rentabilitu podniku …víceAbstract:
The BA dissertation (thesis) is focused on the preparation and realization of a business plan for the processing of wood residues and the production of ecological fuel part of the plan is the proposal of the legal form for the entrepreneurial subject, the selection of a convenient site for the implementation and the marketing strategy, the analysis of the market and the financial plan.A quality business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jndi3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová