Jakého prezidenta Češi chtějí: kvalitativní vhled do volebního rozhodování mladých lidí a seniorů – Bc. Petr Střítežský
Bc. Petr Střítežský
Diplomová práce
Jakého prezidenta Češi chtějí: kvalitativní vhled do volebního rozhodování mladých lidí a seniorů
What Kind of President Czechs Want: Qualitative Insight into Vote Choice of the Young and the Elderly
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá tím, jakého prezidenta si Češi přejí. Zaměřuje se přitom na postoje dvou generačně vzdálených skupin voličů – mladých lidí (18–25 let) a seniorů (55+ let). Předmětem výzkumu je snaha nalézt vlastnosti ideálního českého prezidenta obou skupin, dále zjistit, jak obě skupiny hodnotí 3 nejvýraznější kandidáty na post českého prezidenta a jak jsou tito kandidáti …víceAbstract:
This Master's thesis deals with the question of what kind of president do Czechs want. It focuses on the views of two distinctive population groups – the young (18-25 years) and the elderly (55+ years). The aim of this thesis is to find the traits of the ideal Czech president of both groups and to find out, how these two groups evaluate the traits of the 3 most favored actual candidates for the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p7kxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STŘÍTEŽSKÝ, Petr. \textit{Jakého prezidenta Češi chtějí: kvalitativní vhled do volebního rozhodování mladých lidí a seniorů}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/71kxdc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních médií v předvolební kampani: prezidentské volby 2018 v České republice
Frederika Fuxová -
Mediální obraz kandidátek a kandidátů prvního kola přímé prezidentské volby v komentářích MF Dnes optikou genderových teorií
Leona Kroupová -
Předvolební prezidentské debaty v ČR: specifika a strategie řízení rozhovoru moderátorů s prezidentskými kandidáty
Petra HANUSOVÁ -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Analýza předvolebních debat kandidátů na prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018
Daniel Doležal -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova