Výukové metody a formy odborného výcviku oboru podlahář – Mgr. Petr Souček
Mgr. Petr Souček
Bachelor's thesis
Výukové metody a formy odborného výcviku oboru podlahář
Teaching Methods and Forms of Vocational Training of Floor Layer Profession
Abstract:
Anotace Bakalářská práce se zabývá výukovými metodami a formami odborného výcviku v oboru vzdělání „ Podlahář“. Je zaměřena na jednotlivé výukové metody a jejich realizaci ve vyučovacím procesu, poukazuje na význam výchovně vzdělávacího procesu a vzájemnou spolupráci učitele a žáka. Práce nás seznámí s optimálními podmínkami pro výuku odborného výcviku, jednotlivými metodami výuky a dosaženými cíly …moreAbstract:
Abstract This bachelor´s work deals with teaching methods and forms of special training in the subject „ Floorer „ . It is concentrated on individual teaching methods and on their implementation into the teaching process. It points out the importance of the pedagogical and educational activities together with the mutual cooperation between the teacher and his pupil. It makes us acquainted with the …moreKeywords
Klíčová slova Učitel odborného výcviku žák výukové metody praktické metody interakce cíl a obsah vzdělávání vědomosti dovednosti pracovní návyky pracovní postoj. Key words Teacher of special training pupil teaching methods practical methods interaction objectives and content of teaching knowledge skills working habits and working approach.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ztji3/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lukáš Pawera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Reflexe pravopisné problematiky u studentů SŠ (se zaměřením na vyjmenovaná slova)
Veronika Myslivcová -
Vliv rodiny, školy a prostředí na pracovní návyky žáků, romských žáků OU a PrŠ na odborném výcviku
Jana CIGÁNOVÁ -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Comparison of ELT Coursebooks for Lower Secondary Schools in Terms of Teaching Grammar
Marek Antal -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Vývoj vzdělávání v oboru všeobecná (zdravotní) sestra se zřetelem na postavení pedagogiky v rámci učebních plánů a osnov na středních, vyšších a vysokých školách a v postgraduálním vzdělávání v Brně
Pavla Oplatková -
Organizace a obsah sociálního vzdělávání na Ukrajině(komparace s ČR)
Marie HLOUŠKOVÁ