Bc. Miroslava Řepová

Diplomová práce

Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku

Optimization of the marketing mix of a large company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimization marketing mix tools of the selected large company. Theoretical part defines the theoretical basis of the optimization marketing mix tools. Practical part of the thesis includes introduction of the large company and analysis of its current composition of the marketing mix tools. Based on the information outcome are propose …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť odporúčania pre optimalizáciu nástrojov marketingového mixu vybraného veľkého podniku. Teoretická časť vymedzuje teoretické východiská optimalizácie nástrojov marketingového mixu. Praktická časť práce obsahuje charakteristiku veľkého podniku a analýzu jeho súčasnej skladby marketingového mixu. Na základe zistených informácií sú následne navrhnuté odporúčania k existujúcemu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/md4i9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mária Štrbáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing