Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku – Bc. Miroslava Řepová
Bc. Miroslava Řepová
Diplomová práce
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Optimization of the marketing mix of a large company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimization marketing mix tools of the selected large company. Theoretical part defines the theoretical basis of the optimization marketing mix tools. Practical part of the thesis includes introduction of the large company and analysis of its current composition of the marketing mix tools. Based on the information outcome are propose …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť odporúčania pre optimalizáciu nástrojov marketingového mixu vybraného veľkého podniku. Teoretická časť vymedzuje teoretické východiská optimalizácie nástrojov marketingového mixu. Praktická časť práce obsahuje charakteristiku veľkého podniku a analýzu jeho súčasnej skladby marketingového mixu. Na základe zistených informácií sú následne navrhnuté odporúčania k existujúcemu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/md4i9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mária Štrbáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Eva Káplová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Gabriela Očenášová -
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková