Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti – Bc. Kristyna Mikšaníková
Bc. Kristyna Mikšaníková
Master's thesis
Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti
A Proposal for Quality Improvement and Unification of the Sales Process in a Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem prodejního procesu ve vybrané společnosti v kontextu zvyšování kvality a jeho sjednocení. První část je teoretická a věnuje se oblasti osobního prodeje, která je podkladem pro praktickou část. V praktické části dochází k představení vybrané společnosti, k průběhu a vyhodnocení jak kvalitativního, tak kvantitativního marketingového výzkumu, který se zabývá zjištěním …moreAbstract:
The thesis focuses on the topic of the sales process in a selected company in the context of quality improvement and its standardization. The first part is theoretical and deals with the area of personal selling, which forms the basis for the practical part. In the practical part, the selected company is presented and the qualitative and quantitative market research is conducted and analyzed in order …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKŠANÍKOVÁ, Kristyna. \textit{Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/721ate/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikšaníková, Kristyna. Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Bezpečnostní požadavky pro prodej stavebního materiálu
Martin Novák -
Efektivní prodej podniku
Tereza GULÁŠOVÁ -
B2B prodej - vývoj role obchodního zástupce
Zdeněk ŠTĚDRONSKÝ -
Vzdělávání prodejního personálu a jeho vliv na prodej bezpečnostních systémů
Tereza Bezděka -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb a kvalita zážitku pro sítě nové generace
Jiří Vaněk -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová