Produktová analytika za použití dat z Google Analytics – Tomáš Vopička
Tomáš Vopička
Bachelor's thesis
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Product analytics base on Google Analytics data
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje produktové analytice za použití dat z Google Analytics, především využití dosud nepoužívaných dat k získání dalších informací o zákaznících. Dílčím cílem práce je hledání produktů s nevyužitým potenciálem a tedy, zda zákazníci kupují, to co si přidali na seznam oblíbených výrobků, interpretace výsledků analýz a návrh na použití zjištěných výsledků. Hlavním důvodem pro …moreAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to product analytics using data from Google Analytics, especially the use of previously unused data to obtain additional information about customers. The partial goal of the work is the search for products with unused potential and therefore whether customers buy what they have added to the list of favorite products, the interpretation of the analysis results and a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
- Reader: Lukáš Poláček, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOPIČKA, Tomáš. \textit{Produktová analytika za použití dat z Google Analytics}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/723vmp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Analýza vztahů
Marek Nesiba -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza reálných dat maloobchodu
Tra My Nguyenová -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu
Kateřina Svobodová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights