Produktová analytika za použití dat z Google Analytics – Tomáš Vopička
Tomáš Vopička
Bachelor's thesis
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Product analytics base on Google Analytics data
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje produktové analytice za použití dat z Google Analytics, především využití dosud nepoužívaných dat k získání dalších informací o zákaznících. Dílčím cílem práce je hledání produktů s nevyužitým potenciálem a tedy, zda zákazníci kupují, to co si přidali na seznam oblíbených výrobků, interpretace výsledků analýz a návrh na použití zjištěných výsledků. Hlavním důvodem pro …viacAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to product analytics using data from Google Analytics, especially the use of previously unused data to obtain additional information about customers. The partial goal of the work is the search for products with unused potential and therefore whether customers buy what they have added to the list of favorite products, the interpretation of the analysis results and a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Poláček, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahů
Marek Nesiba -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza reálných dat maloobchodu
Tra My Nguyenová -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu
Kateřina Svobodová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík
Názov
Vložil
Vložené
Práva