Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglická slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí. – Petr SPODNIAK
Petr SPODNIAK
Bakalářská práce
Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglická slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.
English Language of Sales and Persuasive Messages in the Internet and Press Advertising. The Most Persuasive Words of English Marketing. Assumption: People Buy on Emotions.
Abstract:
The current study deals with the hidden meanings in advertising and is aimed at its decoding in visual and verbal level. The work is based upon theory of meaning perceived mainly from the semiotic perspective. Other theories such as pragmatics, paralanguage and semantics are considered. In the current study sign is considered as a base unit of language and its meaning comprises of connotation, denotation …víceAbstract:
Tato studie se zabývá skrytými významy v reklamě a je zaměřena na jejich rozluštění ve verbální a vizuální rovině. Práce je založena na teorii o významu a zabývá se jím především z pohledu sémiotiky. V úvahu jsou brány také teorie pragmatiky, parajazyka a sémantiky. V této práci je znak považován za základní jednotku jazyka a jeho význam se skládá z konotací, denotací, signifikací a jiných přístupů …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Zveřejnit od: 30. 5. 2008
Identifikátor:
8505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SPODNIAK, Petr. \textit{Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglická slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/7243pk/.
Jak správně citovat práci
SPODNIAK, Petr. Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglická slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí. . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Reklama jako komunikační prostředek
Jiří Lukšík -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Motiv koně v reklamě - význam a využití
Vendula VELÍSKOVÁ -
K loutkovému divadlu sémiotickou perspektivou: komunikace, ostenze, znak
Monika Vinklárková -
Znak OSOBA v českém znakovém jazyce
Jan Fikejs -
Jedinečnost jako pojmový znak autorského díla
Jan Zibner -
Oděv jako znak subkultur osmdesátých let 20. století: metodické listy pro výuku výtvarné výchovy
Rebeka Maria Kasapidu -
Památka - umělecké dílo - znak: Estetické principy v proměnách zámku Častolovice
Barbora Anna Šlapáková