Martin Máj
Bakalářská práce
Neanimační filmová loutka
Live-action Film Puppet
Anotace:
Tématem práce je neanimační filmová loutka, která se vyvinula z loutky divadelní. Její podstatou je, na rozdíl od loutky animační, vytváření pohybu v reálném čase. Doposud nebyly položeny základy teorie tohoto odvětví kinematografie. Prvním krokem je rozdělení do následujících technologických kategorií: spodová loutka, loutka vedená shora, animatronická loutka, kostýmová a digitální loutka. Několik …víceAbstract:
The topic of this thesis is the live-action film puppet that has evolved from the theatrical puppet. In contract to the animated puppet, the purpose of the non-animated puppet is to create live-action motion. As of now there were no attempts to formalize the theory of this cinematography field. The first step towards this goal is to divide the puppets into the following technological categories: marionette …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2012
- Vedoucí: Jiří KUBÍČEK
- Oponent: Jan KLOS
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
Loutkové divadlo Ostrava v letech 2013-2017
Dominika Hanzlíková -
Současné české loutkové divadlo a jeho multimediální přesahy
Sára Kordová -
NÁVŠTĚVA, divadlo pro jednoho seniora
Zuzana Žalmanová -
Výtvarné zpracování tématu Loutkové divadlo u lidí se závislostí na návykových látkách
Zuzana Vlasta JANDOVÁ -
Objektové divadlo jako aktuální tendence loutkového divadla
Pavlína DRNKOVÁ -
Loutkové divadlo v mateřské škole
Markéta VAŠŠOVÁ -
Když nejde divák do divadla, musí divadlo k divákovi
Jakub Müller