Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků – Bc. Iveta Řeháková, DiS.
Bc. Iveta Řeháková, DiS.
Bachelor's thesis
Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků
New methods of marketing in attracting new customers
Abstract:
Bakalářská práce je vypracována na téma Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků. Popisuje v praxi používané hlavní nové marketingové přístupy a strategie. Mezi ně patří guerillový marketing, který má v marketingové komunikaci několik podob. Ty jsou v bakalářské práci popsány v návaznosti na konkrétní příklady z praxe na území České republiky. Nejzajímavější akce byly podrobněji analyzovány …moreAbstract:
Bachelor's thesis is developed on the topic of New marketing methods when acquiring new customers. Describes how, in practice, used the main new marketing approaches and strategies. They include guerrilla marketing, which has in marketing communications several forms. They are in Bachelor's thesis described in response to specific examples from the practice in the Czech Republic. Most interesting actions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/idazq/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků
Tomáš Štajner -
Vliv Guerilla marketingu na kupní chování zákazníků
Denisa Ozdincová -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Implementace metody FMEA k řešení zákaznické reklamace v podniku AL INVEST Břidličná a.s.
Kamil Kocúr -
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Dieu Linh Nguyenová