Didaktické hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka – Jana GALAČOVÁ
Jana GALAČOVÁ
Diplomová práce
Didaktické hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka
Didactic Games for Practising Vocabulary in Teaching Russian and Polish Languages
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka. Teoretická část uvádí definice her podle různých autorů, jejich klasifikaci, zdůrazňuje pedagogický, psychologický a sociologický význam her a jejich aktivizační funkci. V teoretické části má místo i slovní zásoba, její definice a význam. Praktická část obsahuje prezentaci zdrojů her na procvičování …víceAbstract:
This thesis focuses on vocabulary games in Russian and Polish language teaching. The theoretical part gives the definitions of games by different authors, their classification, emphasizes the pedagogical, psychological, and sociological importance of games and their activation function. The theoretical part also includes the definition of vocabulary and its meaning. The practical part includes a presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeňka Nedomová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALAČOVÁ, Jana. Didaktické hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Polský jazyk - Ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody a řešení slovních úloh
Eva KREJČÍČKOVÁ -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Dominika Šostá -
Vybrané výukové metody v předmětu ošetřovatelství na středních zdravotnických školách
Patricie TÓTHOVÁ -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín