Ing. Dominika Šostá

absolventská práce studenta CŽV

Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce

Activation methods in selected teaching unit
Anotace:
Tato závěrečná práce se ve své teoretické části nejprve zabývá faktory, které ovlivňují výběr aktivizačních metod a způsobům, jak je vhodné žáky vést k aktivnější účasti ve vyučování. Motivace je totiž klíčovým prvkem pro jejich kvalitní zapojení do procesu vzdělávání, a tak v teoretické části práce nechybí několik příkladů, jak správné motivace žáků docílit. Aktivizačních výukových metod je mnoho …více
Abstract:
In its theoretical part, this final thesis first deals with the factors that influence the choise of activation methods and the ways how to appropriately lead pupils to more active participation in the lectures. Motivation is in fact the key element for their profound involvement in the educational process, so the theoretical part of the thesis contains several examples of how to achieve the correct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
  • Oponent: Jiří Šedivý, PhDr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.