Didaktické hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka – Jana GALAČOVÁ
Jana GALAČOVÁ
Master's thesis
Didaktické hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka
Didactic Games for Practising Vocabulary in Teaching Russian and Polish Languages
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka. Teoretická část uvádí definice her podle různých autorů, jejich klasifikaci, zdůrazňuje pedagogický, psychologický a sociologický význam her a jejich aktivizační funkci. V teoretické části má místo i slovní zásoba, její definice a význam. Praktická část obsahuje prezentaci zdrojů her na procvičování …moreAbstract:
This thesis focuses on vocabulary games in Russian and Polish language teaching. The theoretical part gives the definitions of games by different authors, their classification, emphasizes the pedagogical, psychological, and sociological importance of games and their activation function. The theoretical part also includes the definition of vocabulary and its meaning. The practical part includes a presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. Zdeňka Nedomová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GALAČOVÁ, Jana. Didaktické hry na procvičování slovní zásoby ve výuce ruského a polského jazyka. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Pj-Rj SS
Theses on a related topic
-
Výukové metody a řešení slovních úloh
Eva KREJČÍČKOVÁ -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Dominika Šostá -
Vybrané výukové metody v předmětu ošetřovatelství na středních zdravotnických školách
Patricie TÓTHOVÁ -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín