Formulace a kroky implementace marketingové strategie FC MAS Táborsko, a.s. – Filip Sebera
Filip Sebera
Diplomová práce
Formulace a kroky implementace marketingové strategie FC MAS Táborsko, a.s.
Formulation and steps to implement marketing strategy FC MAS Táborsko, a.s.
Anotace:
Velmi dynamický vývoj sportovního prostředí a marketingových nástrojů způsobuje, že si i sportovní organizace uvědomují, jak důležitým faktorem může marketingová strategie být pro jejich existenci. Diplomová práce se proto zabývá problematikou marketingových strategií ve sportu, konkrétně ve vybraném fotbalovém klubu FC MAS Táborsko, a.s. Cílem práce je pomocí kvalitativní studie stanovit marketingovou …víceAbstract:
The very dynamic development of the sports environment and marketing tools makes sports organizations aware of how important a marketing strategy can be for their existence. Therefore, the thesis deals with the issue of marketing strategies in sport, specifically in the selected football club FC MAS Táborsko, a.s. The aim of the thesis is to determine the marketing strategy of the club with its subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76312
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber -
Analysis of marketing strategies of selected IT companies in Asia.
Jiaxin Yu -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk -
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Nikola Volfová -
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Pavel Alexa