Bc. Kamila ŠTRUNCOVÁ

Master's thesis

Branding vybrané neziskové organizace

Branding of a chosen non-profit organization
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na marketingové aktivity a branding neziskové organizace Svoboda zvířat. Cílem je zhodnotit současné využívání marketingových aktivit a následně posoudit dosavadní využití brandingu této neziskové organizace. Práce je členěna na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor, marketingové řízení zaměřené na komunikační …viac
Abstract:
The presented master thesis is focused on marketing activities and branding of chosen non-profit organization Svoboda zvířat. The aim of this thesis is to evaluate the current use of their marketing activities and then assess the current use of their branding. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the non-profit sector, marketing management …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTRUNCOVÁ, Kamila. Branding vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/