Branding vybrané neziskové organizace – Bc. Kamila ŠTRUNCOVÁ
Bc. Kamila ŠTRUNCOVÁ
Master's thesis
Branding vybrané neziskové organizace
Branding of a chosen non-profit organization
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na marketingové aktivity a branding neziskové organizace Svoboda zvířat. Cílem je zhodnotit současné využívání marketingových aktivit a následně posoudit dosavadní využití brandingu této neziskové organizace. Práce je členěna na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor, marketingové řízení zaměřené na komunikační …viacAbstract:
The presented master thesis is focused on marketing activities and branding of chosen non-profit organization Svoboda zvířat. The aim of this thesis is to evaluate the current use of their marketing activities and then assess the current use of their branding. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the non-profit sector, marketing management …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTRUNCOVÁ, Kamila. Branding vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová