Petr Korec

Bakalářská práce

Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky

Influence of online marketing communication on the value of selected brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat online marketingovou komunikaci vybrané značky a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro další praxi této značky z hlediska řízení její hodnoty. Tato práce je rozdělená do tří kapitol, které pojednávají o značce a její hodnotě, představují faktory, které ovlivňují hodnotu značky. Je v nich také rozebrána problematika online marketingové komunikace …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the online marketing communication of a selected brand and, based on our own research, to propose recommendations for the future practice of this brand in terms of its value management. This thesis is divided into three chapters that discuss the brand and its value, presenting the factors that influence brand value. The issues of online marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.