Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky – Petr Korec
Petr Korec
Bakalářská práce
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Influence of online marketing communication on the value of selected brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat online marketingovou komunikaci vybrané značky a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro další praxi této značky z hlediska řízení její hodnoty. Tato práce je rozdělená do tří kapitol, které pojednávají o značce a její hodnotě, představují faktory, které ovlivňují hodnotu značky. Je v nich také rozebrána problematika online marketingové komunikace …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the online marketing communication of a selected brand and, based on our own research, to propose recommendations for the future practice of this brand in terms of its value management. This thesis is divided into three chapters that discuss the brand and its value, presenting the factors that influence brand value. The issues of online marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hb5zm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Kanály online marketingu
Alena Kanisová