Michal Barták

Bakalářská práce

On-line nakupování potravin na českém trhu potravin

On-line food shopping in the Czech republic
Anotace:
Teoretická část této práce se věnuje přiblížení metodiky v oblasti marketingového výzkumu, dále vysvětlím význam mystery shoppingu. Na závěr teoretické části detailněji zmapuji prostředí českého trhu on-line potravin a představím nejvýznamnější subjekty na trhu. V praktické části mé práce je následně formou opakovaného mystery shoppingu zkoumána úroveň poskytovaných služeb dvou českých společností …více
Abstract:
A theoretical part of thesis is focused on the methodology in the field of marketing research, further explains the importance of mystery shopping. At the end of the theoretical part I will describe the situation on the Czech on-line food market and introduce the most important subjects on the market. In the practical part of my thesis is then examined with the form of repeated mystery shopping a level …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Ondřej Hradský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78078

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu