Eva PAVLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews

Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the communication strategies used to advertise books via positive editorial book reviews. The theoretical part introduces the promotional discourse as such, provides a closer explanation of persuasion, and examines editorial book reviews as a specific genre. The practical part of the work focuses on the analysis of the selected corpus of editorial book reviews and …více
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou komunikačních strategií používaných v souvislosti s propagací knih prostřednictvím kladných knižních recenzí. Teoretická část objasňuje propagační diskurz jako takový, blíže popisuje pojem persvaze, a zkoumá knižní recenze jakožto specifický žánr. Praktická část práce se soustředí na analýzu vybraného korpusu knižních recenzí a zkoumá lingvistické, sémantické, a syntaktické …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÍKOVÁ, Eva. Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta