Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt – Ing. Petr Chocholouš
Ing. Petr Chocholouš
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt
Marketing communication campaign for selected project
Anotace:
Ambicí bakalářské práce bylo zjistit, zda při realizaci kvalitní marketingové komunikační kampaně je možné dosáhnout zvýšení potenciálu, povědomí značky, klientskému zájmu, podílu trhu, či dokonce obratu male regionální agentury. Aplikační část se věnuje realizaci marketingové kampaně. Přehledně a detailně je rozpracován celý plán projektu, včetně kreativního zadání, stanovení časového harmonogram …víceAbstract:
The bachelor thesis ambition is to identify if an application of a quality marketing communication campaign can increase a potencial, brand awerness, clients interest, part of market, or even sales of a small regional agency. The aplication´s part describes the marketing campaign. The project´s plan is developed digestedly and in details including a creative brief, set time harmonogram and selection …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace marketing služeb reklamní plán cílová skupina reklama public relations přímý marketing internetová komunikace podpora prodeje média rozpočet agentura klientské zadání design Marketing communication marketing services advertising plan target group advertising direct marketing internet communication sales promotion budget agency klient brief design
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/byuiw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Anna Kočová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Gabriela Urbaníková -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška