Ing. Petr Chocholouš

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt

Marketing communication campaign for selected project
Abstract:
Ambicí bakalářské práce bylo zjistit, zda při realizaci kvalitní marketingové komunikační kampaně je možné dosáhnout zvýšení potenciálu, povědomí značky, klientskému zájmu, podílu trhu, či dokonce obratu male regionální agentury. Aplikační část se věnuje realizaci marketingové kampaně. Přehledně a detailně je rozpracován celý plán projektu, včetně kreativního zadání, stanovení časového harmonogram …more
Abstract:
The bachelor thesis ambition is to identify if an application of a quality marketing communication campaign can increase a potencial, brand awerness, clients interest, part of market, or even sales of a small regional agency. The aplication´s part describes the marketing campaign. The project´s plan is developed digestedly and in details including a creative brief, set time harmonogram and selection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Anna Kočová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní