Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt – Ing. Petr Chocholouš
Ing. Petr Chocholouš
Bachelor's thesis
Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt
Marketing communication campaign for selected project
Abstract:
Ambicí bakalářské práce bylo zjistit, zda při realizaci kvalitní marketingové komunikační kampaně je možné dosáhnout zvýšení potenciálu, povědomí značky, klientskému zájmu, podílu trhu, či dokonce obratu male regionální agentury. Aplikační část se věnuje realizaci marketingové kampaně. Přehledně a detailně je rozpracován celý plán projektu, včetně kreativního zadání, stanovení časového harmonogram …moreAbstract:
The bachelor thesis ambition is to identify if an application of a quality marketing communication campaign can increase a potencial, brand awerness, clients interest, part of market, or even sales of a small regional agency. The aplication´s part describes the marketing campaign. The project´s plan is developed digestedly and in details including a creative brief, set time harmonogram and selection …moreKeywords
Marketingová komunikace marketing služeb reklamní plán cílová skupina reklama public relations přímý marketing internetová komunikace podpora prodeje média rozpočet agentura klientské zadání design Marketing communication marketing services advertising plan target group advertising direct marketing internet communication sales promotion budget agency klient brief design
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/byuiw/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
- Reader: Ing. Anna Kočová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Gabriela Urbaníková -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška