Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu – Bc. Michaela Stejskalová
Bc. Michaela Stejskalová
Bakalářská práce
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
The use of communication mix to shaping identity of the business entity
Anotace:
Práce se zaměřuje na zefektivnění využívání nástrojů komunikačního mixu při utváření identity vybraného podnikatelského subjektu. Cílem práce je zjistit, jak můžeme využít marketingový komunikační mix ke zlepšení firemní identity v podmínkách tuzemského trhu. V části bakalářské práce, která se zabývá teoretickými východisky, je popsána marketingová strategie, marketingový plán a marketingový mix, další …víceAbstract:
The thesis focuses on the more effective use of communication mix tools in shaping the identity of the selected business entity. The aim is to find out how we can use the marketing communication mix to improve the corporate identity in terms of the domestic market. The theoretical part describes a marketing strategy, a marketing plan and the marketing mix, next chapters deal with the tools of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová