Význam privátní značky pro společnost Dr.Max – Bc. Petra Machovská
Bc. Petra Machovská
Master's thesis
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
Importance of Privat Label for The Company Dr.Max
Abstract:
Práce pojednává o privátních značkách lékárenského řetězce Dr.Max. V teoretické části je řešeno strategické řízení podniku, marketingový mix 4C, role značky ve farmacii a positioning produktu. V závěru jsou uvedeny nejnovější poznatky z oblasti spotřebitelského chování. Praktická část pokračuje v návaznosti na část teoretickou. Po představení společnosti Dr.Max je provedena SWOT analýza této společnosti …moreAbstract:
This master’s thesis deals with private labels of pharmacy chain Dr.Max, namely with product Ibuprofen Dr.Max. Theoretical part deals with strategic management, marketing mix 4C, the brand’s role in pharmaceutical industry and positioning of the product. Conclusion provides the latest findings in the field of consumer behavior. The theoretical part is followed by practical part. After introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a6p1m/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategické řízení rozvoje podniku
Jiří Jakubec -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Finanční řízení podniku - významný faktor konkurenceschopnosti podniku
Jana Kuráňová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško