Vliv vývojové dysfázie na matematické schopnosti u dětí čtvrté a páté třídy základní školy logopedické – Mgr. Eva Kamenčáková
Mgr. Eva Kamenčáková
Bachelor's thesis
Vliv vývojové dysfázie na matematické schopnosti u dětí čtvrté a páté třídy základní školy logopedické
The impact of Development Dysphasia on the Mathematical Abilities of fourth grade and fifth grade Speech Disorders School students
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je zkoumání vlivu vývojové dysfázie na matematické schopnosti. Předmětem hlavního výzkumného šetření uváděného v této práci bylo dílčí posouzení úrovně matematických schopností u šesti žáků základní školy logopedické s diagnózou vývojová dysfázie. Výzkumný projekt prostřednictvím individuálního testování potvrdil slabší výkony žáků v určitých oblastech a poukázal tak …moreAbstract:
The main theme of this bachelor's thesis is the observation of the impact of developmental dysphasia on the mathematical abilities. The main subject of the research featured in this work was a partial assessment of the level of mathematical abilities at six speech disorders school students diagnosed with developmental dysphasia. The research based on an individual testing has confirmed weaker performances …moreKeywords
vývojová dysfázie matematické schopnosti komunikace narušená komunikační schopnost základní škola vzdělávání žák s narušenou komunikační schopností komunikační kompetence developmental dysphasia mathematical abilities communication impaired communication abilities elementary school education a student with impaired communication abilities communication skills
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v09c7/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Jana Imrichovská
- Reader: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMENČÁKOVÁ, Eva. \textit{Vliv vývojové dysfázie na matematické schopnosti u dětí čtvrté a páté třídy základní školy logopedické}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/73xrku/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Životní dráha ženy s mentálním postižením se zřetelem ke komunikační schopnosti
Martina Řezníčková