David Huf
Bachelor's thesis
Prognózování v podniku
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s prognózou a prognostickými metodami a ukázat, jak fungují prognostické metody ve vybraném podniku, konkrétně ve firmě SOR s.r.o. Předložená bakalářská práce obsahuje poznatky a zkušenosti, které se opírají o danou problematiku a jsou čerpány z odborné literatury. Práce obsahuje šest na sebe navazujících kapitol. První kapitola nás seznamuje se vznikem, …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to get acquainted with the forecast and forecasting methods and to show how the forecasting methods work in the selected company, specifically in the company SOR Ltd. The presented bachelor thesis contains knowledge and experience, which are based on the issue and are drawn from the literature. The work contains six consecutive chapters. The first chapter acquaints …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Ibl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Huf, David. Prognózování v podniku. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Analýza prognostických metod pro technologické
Michal Kalita -
Kvalitativní prognózování – moudrost davů v praxi
Daniel Prošek -
Využití analýz časové řady satelitních snímků pro optimalizaci hnojení ozimé pšenice dusíkem
Gabriela Pekárková -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Fiktivní firma v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová