David GRIGIER

Bakalářská práce

Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole

Snoezelen as a support for pupils' education with mental disability in Elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití místnosti konceptu Snoezelen na základní škole zřizované podle § 16 odst. 9 školského zákona. Vzhledem k tomu, že koncept Snoezelen je možné aplikovat jako terapii, podpůrnou metodu pro edukaci nebo pro vyplnění volného času, je možné ho také aplikovat i v základní škole. Když už je používán, tak často spíše pro vyplnění volného času, méně už jako terapie či …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the use of the room of the Snoezelen concept at a primary school established pursuant to Section 16 (9) of the Education Act. Since the Snoezelen concept can be applied as a therapy, supportive method for education or for leisure time, it can also be applied in primary school. When it is in use, it is often more for leisure time, less as a therapy or supportive method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GRIGIER, David. Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta