Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole – David GRIGIER
David GRIGIER
Bachelor's thesis
Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole
Snoezelen as a support for pupils' education with mental disability in Elementary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití místnosti konceptu Snoezelen na základní škole zřizované podle § 16 odst. 9 školského zákona. Vzhledem k tomu, že koncept Snoezelen je možné aplikovat jako terapii, podpůrnou metodu pro edukaci nebo pro vyplnění volného času, je možné ho také aplikovat i v základní škole. Když už je používán, tak často spíše pro vyplnění volného času, méně už jako terapie či …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of the room of the Snoezelen concept at a primary school established pursuant to Section 16 (9) of the Education Act. Since the Snoezelen concept can be applied as a therapy, supportive method for education or for leisure time, it can also be applied in primary school. When it is in use, it is often more for leisure time, less as a therapy or supportive method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRIGIER, David. \textit{Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2020. Available from: https://theses.cz/id/740790/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRIGIER, David. Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Defenzivní pesimismus a jeho role v myšlení osob s mentální anorexií: kvalitativní exploratorní studie
Natálie Bartošová -
Kvalitativní výzkum mentálních reprezentací "těla", "emocí" a "mysli" u hudebně zaměřených osobností v zrcadle imaginativních metod
Adéla JONÁŠOVÁ -
Kvalitativní výzkum poruch příjmu potravy
Kateřina Prokešová -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Mentální reprezentace pojmu závislost u žáků II.stupně ZŠ
Martina Ušatá -
Mentální anorexie v kontextu sociální práce
Markéta Navrátilová -
Vnímání sportovní činnosti v kontextu mentální anorexie
Jitka VODEHNALOVÁ -
Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením
Lucie Nečasová