Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole – David GRIGIER
David GRIGIER
Bakalářská práce
Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole
Snoezelen as a support for pupils' education with mental disability in Elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití místnosti konceptu Snoezelen na základní škole zřizované podle § 16 odst. 9 školského zákona. Vzhledem k tomu, že koncept Snoezelen je možné aplikovat jako terapii, podpůrnou metodu pro edukaci nebo pro vyplnění volného času, je možné ho také aplikovat i v základní škole. Když už je používán, tak často spíše pro vyplnění volného času, méně už jako terapie či …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of the room of the Snoezelen concept at a primary school established pursuant to Section 16 (9) of the Education Act. Since the Snoezelen concept can be applied as a therapy, supportive method for education or for leisure time, it can also be applied in primary school. When it is in use, it is often more for leisure time, less as a therapy or supportive method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRIGIER, David. Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Defenzivní pesimismus a jeho role v myšlení osob s mentální anorexií: kvalitativní exploratorní studie
Natálie Bartošová -
Kvalitativní výzkum mentálních reprezentací "těla", "emocí" a "mysli" u hudebně zaměřených osobností v zrcadle imaginativních metod
Adéla JONÁŠOVÁ -
Kvalitativní výzkum poruch příjmu potravy
Kateřina Prokešová -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Mentální reprezentace pojmu závislost u žáků II.stupně ZŠ
Martina Ušatá -
Mentální anorexie v kontextu sociální práce
Markéta Navrátilová -
Vnímání sportovní činnosti v kontextu mentální anorexie
Jitka VODEHNALOVÁ -
Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením
Lucie Nečasová