The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements – Iuliia FIALOVÁ
Iuliia FIALOVÁ
Bakalářská práce
The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Abstract:
The main objective of the Bachelor´s thesis is to analyze selected language means in printed and online English and American job advertisements. The Bachelor´s thesis is divided into the theoretical and practical parts. The first chapter provides the explanation of Human Resource Management. The following chapter is concerned with the following aspects job advertisements: definition, structure, content …víceAbstract:
Předkládaná bakalářská práce pojednává o jazykových prostředcích v tištěných a internetových pracovních inzerátech. Jazykové prostředky zkoumá v morfologické, lexikální a syntaktické rovině jazyka. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Po úvodu je věnována pozornost managementu lidských zdrojů, především jeho propojení s pracovními inzeráty. Dále jsou uvedeny definice, struktura …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lenka Dejmalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Iuliia. \textit{The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/740pcg/.
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Iuliia. The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a formálně grafické prostředky personální a pracovní inzerce v Ruské federaci a České republice
Kristýna Syslová -
Analýza problematiky vzdělávání zaměstnanců na příkladu podpor v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Renata MALÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší